Jak nakupovat

OBJEDNÁVKY

Můžu si u vás vyzvednout zboží osobně?

Ano, zboží si můžete po dohodě osobně vyzvednout na provozovně: Pod horkou 149, Prštice po dobu 3 pracovních dnů, pak bude objednávka stornována. 

Je možné si zboží prohlédnout a koupit přímo ve Vaší prodejně?

Bohužel jsme pouze sklad, proto zde svítidla nemáme nikde vystavená, nýbrž zabalená v krabici.

Mohu platit platební kartou ve vaší prodejně?

Bohužel , lze platit pouze hotově.

Jsou uvedené termíny dostupnosti zboží závazné?

Uvedené termíny dodání jsou pouze orientační. Záleží na možnostech jednotlivých výrobců. Většinou je zboží v uvedeném termínu k dispozici a pokud tomu tak není a vyskytne se nějaký problém s dodávkou svítidel, pak je zákazník ihned informován.

Lze ke svítidlům dodatečně objednat náhradní sklo, popřípadě náhradní díl?

Výrobce u většiny svítidel nabízí možnost zakoupit náhradní skla. O dostupnosti náhradních skel, popřípadě dílů a jejich ceně se dozvíte na kontaktních telefonních číslech či e-mailových adresách.

Jak dlouho trvá doba expedice?

Jakmile je zboží předáno dopravní službě DPD, pak je zboží zákazníkovi doručeno následující pracovní den.

Mohu si zboží doobjednat, jestliže jsem objednávku již odeslal?

Pokud je Vaše objednávka již odeslaná, můžete nás telefonicky nebo e-mailem kontaktovat a pokud již balík nebude vyexpedovaný, zboží Vám do objednávky přidáme.

ZBOŽÍ

Může se zboží vrátit, pokud mi nevyhovuje?

Ano, pokud jste kupující v postavení spotřebitele, můžete od smlouvy odstoupit a vrátit zboží do 14 dnů od převzetí zásilky. Za předpokladu, že zboží vrátíte pečlivě zabalené v originálním obalu s veškerým příslušenstvím a všemi součástmi balení, a za předpokladu, že zboží nebylo používáno nad rámec kontroly jeho povahy, vlastností a funkčnosti, a nejedná se o zboží upravené podle Vašeho přání nebo zboží jednoznačně přizpůsobeno Vašim osobním potřebám, můžete odstoupit od smlouvy a vrátit zboží až do 60 dnů od převzetí zásilky. Využijte pro rychlé vyřešení situace speciálního formuláře.

Jaká záruka je poskytována na svítidla?

Na svítidla poskytujeme záruku 2 roky/ IČ 1rok

Můžete mi zaslat tištěný katalog a ceník vašeho zboží?

Veškeré zboží a jejich aktuální ceny jsou uvedené na našich internetových stránkách. 

Jakou svítivost mají úsporné žárovky oproti klasickým žárovkám?

Svítivost úsporné žárovky je v přepočtu krát pět oproti klasickým žárovkám. Například: úsporná žárovka 10 W se rovná 50 W klasické žárovce.

DOPRAVA

Jakým způsobem je zajištěna doprava?

Zboží zasíláme dopravní službou DPD.

Co když nebudu v době dodání k zastižení?

DPD o dodání zásilky zákazníka předem informuje a pokud ani tak zákazníka nezastihne, pokus o doručení opakuje následující den.

Zasíláte zboží také na Slovensko?

Ano, zasíláme.

PLATBY

Jaké způsoby plateb mohu využít?

Zboží zasíláme nejen na dobírku (u přepravce DPD lze platit hotově nebo kartou) ale objednávky je možné zaplatit i bankovním převodem nebo online kartou.

Kdy mi dorazí údaje k platbě, pokud jsem si vybral platbu předem?

Jakmile Vaši objednávku příjmeme a zpracujeme ihned Vám vystavíme zálohovou fakturu s pokyny pro platbu, která Vám bude zaslána na e-mail. V případě objednávky o víkendu či o svátcích budou pokyny k platbě zaslány nejpozději v nejbližší pracovní den.

Jak mohu zjistit, zda mé peníze dorazily na váš účet?

Po zaplacení vám přijde e-mailem stav Vaší objednávky, který se změní na zaplaceno.

Pokud se platba online kartou nezdaří, jak mám postupovat?

Pak je dobré nás buď telefonicky nebo e-mailem kontaktovat. Objednávku lze pak změnit na zaslání na dobírku nebo zaplatit zboží předem na bankovní účet.

REKLAMACE

Kam mohu nahlásit reklamaci a kde zjistím stav své reklamace?

Pro rychlé vyřízení reklamace doporučujeme využít reklamačního formuláře. Více informací najdete zde.

Co všechno je potřeba se zbožím poslat, pokud vám zboží budu zasílat z důvodu reklamace?

Je nutné k reklamovanému zboží poslat kopii faktury + průvodní dopis (z jakého důvodu svítidlo reklamujete).

Při převzetí zásilky bylo zjištěno poškození zboží, jak mám postupovat?

Ihned po rozbalení poškozené zásilky je nutné nahlásit škodu příslušnému přepravci (DPD). Veškeré pokyny pro reklamaci poškozeného zboží jsou uvedeny na doručeném balíku.

Jak dlouho trvá reklamace zboží?

Naši pracovníci dělají vše proto, aby byla reklamace ke vší spokojenosti zákazníka vyřízena v co nejkratším termínu. Na vyřízení reklamace je ze zákona poskytnuto 30 dnů.

Chci reklamovat zboží na vaší provozovně, co všechno musím mít s sebou?

Je třeba mít s sebou reklamované zboží a fakturu či prodejku.

Bude svítidlo dostatečně ochráněno pro přepravu poštou či soukromým přepravcem?

Svítidla jsou balena a probalována různými výplněmi, kartony a rožky tak, aby k žádnému poškození svítidel nemohlo dojít.

Proč jsou některá svítidla označena jako výprodej?

Do výprodejového zboží jsou řazena plně funkční svítidla, která však mohou mít menší vadu na kráse. Někdy mohou být dodány bez originální krabice a některá bazarová svítidla byla již vystavená ve vzorkovně.